22. toukokuuta 2013

FOREVER ME

Yhä edelleen kirjoitan parhaan ystäväni kanssa blogia arkipäivän asioista täällä, mutta sen ohessa päätin ryhtyä pitämään toistakin, joka painoittuu lähinnä kuviin ja pieniin pätkiin tekstiä. Perustieto on aina tarpeen uutta blogia tehdessä, joten mikäs sen parempaa, kun pieni inffopaketti heti ensimmäiseen postaukseen.
Ikää löytyy siis huimat 15 vuotta joista suurimman osan olen viettänyt peruskoulua käyden. Kyseinen vaihe elämästä kuitenkin päättyy ihan parin viikon kuluttua ja lukioelämä näkyy jo nurkan takana. Intoa puhkuen odotan tulevaa, vaikka haikeutta onkin ilmassa, mutta elämää on pakko mennä jatkuvasti eteenpäin, joten parempi se on tehdä hymyssä suin! 
Otsikkoa miettiessäni en vain yksinkertaisesti keksiny yhtään mitään mikä oikeesti kuvais mua niin etten siihen heti kyllästyis, mutta ihan viime sekunneilla mun pään yläpuolelle sytty lamppu, mikäs sen parempi kun 'forever me', kyseinen asia ei nimittäin muutu edes haudassa, oon ikuisesti minä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti